Laboratorium przedsiębiorczości – zarządzanie i rozwój firmy

1.Podstawowe wyposażenie

  • Materiały dla młodego plastyka – sztalugi i akcesoria plastyczne.
  • Komputery z oprogramowaniem graficznym
  • Aparaty fotograficzne, kamera
  • Drukarki fotograficzne
  • Skaner A3
  • Ploter tnący
  • Ploter laserowy CO2
  • Prasa transferowa
  • Materiały dla młodego plastyka – sztalugi i akcesoria plastyczne
Pracownia reklamy jest mini-agencją reklamową, w której uczniowie zajmują się projektowaniem elementów systemu identyfikacji wizualnej, obróbką graficzną, wystawiennictwem, fotografią oraz rysunkiem.

2.Do jakiego typu szkoły należy uczęszczać, aby uczestniczyć w zajęciach tego laboratorium?

  • Technikum – technik organizacji reklamy

3.Czego można nauczyć się na tych zajęciach?

  • Opracowywania kampanii reklamowych
  • Dobierania środków i nośników reklamy w zależności od celu reklamy oraz branży towarowej
  • Stosowania różnorodnych technik reklamowych
  • Organizacji działań promocyjnych przedsiębiorstwa
  • Organizacji działalności wystawienniczej
  • Dobierania metody prowadzenia badań rynkowych i reklamowych oraz weryfikowania i interpretowania wyników tych badań
  • definiowania szczegółowego celu reklamy przedsiębiorstwa (klienta agencji reklamowej)
  • pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami

4.Gdzie absolwenci mogą znaleźć pracę?

Absolwent tego kierunku może być zatrudniony w miejscach pracy takich, jak:
  • agencje reklamowe
  • działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych
  • biura ogłoszeń środków masowego przekazu
  • działy promocji środków masowego przekazu
  • agencje scenariuszowe i studia graficzne, studia produkcyjne
  • agencje do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations)


Ploter laserowy


Ploter tnący